Roos en Diederik zijn een branding agency gestart, XYZ. Ze kwamen bij mij met de vraag of het anders kon. Ik heb hun websiteteksten geschreven en slogans gemaakt voor de visitekaartjes, Facebook en website.
Ik koos ervoor om strategie, huisstijl, merkactivatie en toekomst om te gooien naar nieuwe termen: Plan de campagne, Smoel, Ontkurken en Blijven. Ook kregen ze een vast format van mij om hun werk te beschrijven: wij dachten, wij bouwden, zij vonden. Hun slogans hebben ze op zak, zodat ze wanneer dan ook hun eigen plan de campagne kunnen ontkurken, en blijven ontkurken.
Een sterk bedrijf draagt niet zijn product of dienst uit, maar zijn merk.
Dat is het DNA van het bedrijf en van de doelgroep. Of die van de doelgroep en van het bedrijf. Het is een kip-eiverhaal. Of noem het een wisselwerking. XYZ Branding Agency daagt het bedrijf en de doelgroep uit zijn ziel beter te leren kennen. Want een merk leert zijn doelgroep pas echt goed kennen, wanneer zijn doelgroep het merk wil kennen.